Re: Pytanko o podkrecanie P 100

Autor: Klinski Marcin (INDY_at_chicken.iie.pz.zgora.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 10:33:14 MET DST

> No a jak ma byc ? Zasady termodynamiki nadal obowiazuja :)

> Glupstwa wasc mowisz. Albo lecisz belkotem dziennikarskim :)
> Ilosc energi oddanej przez radiator jest dokladnie taka
> ( minus cieplo oddawane przez nozki procesora do plyty glownej)
> sama w obu wypadakach.
>
> Jesli jest wiatraczek to wspolczynnik wnikania ciepla od zeber
> radiatora do powietrza zwieksza sie kilkadziesiat razy,
> przez co wspolczynnik przenikania ciepla zwieksza sie kilkanascie
> razy, przez co temperatura pracy w procesorze moze sie zmniejszyc
> o kilkanascie do kilkudziesieciu stponi Celsjusza.

> [...]
A niech mnie diabli wezma. Toz to co piszecie jest trudniejsze niz
bierki i to nawet te pod windows.

| Po odejsciu od oltarza reklamacji nie uznajemy. |
Nowell |
indy_at_chicken.iie.pz.zgora.pl |
indy_at_sweet.iie.pz.zgora.pl |
UNIX |
mklinski_at_cookie.iie.pz.zgora.pl |
mklinski_at_willow.iie.pz.zgora.pl |
| If you have nothing, you have nothing to lose. |