Odp: Pytanko o podkrecanie P 100

Autor: Eterna (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 23:10:21 MET DST

> Od: Zbigniew <honeybun_at_earthlink.net>
>
> Mariusz Tatka <mariusz_at_tpg.krakow.pl> napisa_(a) w artykule
> <01BC8B8F.B4B24F20.mariusz_at_polished.net>...
>
> Wlasciwie to procesor jest ciagle znacznie cieplejszy od radiatora.

He, a mozecie powiedziec cos na temat jakiej dokladnie pasty najlepiej
uzyc i czy da sie ja potem zmyc, jak by sie chcialo wymienic procesor
na nowszy. Podkrecilbym sobie P166 na 200.
A, i jaki do tego wentylator najlepiej sobie zalatwic, zeby wszystko nie
odlecialo.

Pozdrawiam.
ETERNA
Wojciech Trybuch