Trochę wakacyjnego humoru

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 16:01:55 MET DST

Facet dzwoni do pomocy technicznej mowiac, ze jego komputer jest
uszkodzony.

Tech: "Jaka to usterka?"
LUser: "Z mojego zasilacza wydobywa sie dym."
Tech: "Potrzebuje pan nowego zasilacza."
LUser: "Nie, nie potrzebuje! Musze tylko zmienic pliki startup."
Tech: "Prosze pana, zasilacz jest uszkodzony. Musi pan go wymienic."
LUser: "W zadnym razie! Jeden facet powiedzial mi ze musze tylko
zmienic pliki startup i to usunie problem! Wszystko czego potrzebuje
to znac polecenie."

10 minut pozniej LUser wciaz upiera sie ze ma racje. Technik zaczyna
sie denerwowac i odpowiada:

Tech: "Przepraszam. Normalnie nie informujemy o tym klientow, ale
istnieje
nie udokumentowane polecenie DOSu ktore usuwa problem".
LUser: "Wiedzialem!"
Tech: "Prosze dodac linie LOAD NOSMOKE.COM na koncu CONFIG.SYS. Prosze
mi po wiedziec, jak sie udalo."

10 minut pozniej.

LUser: "To nie dziala. Moj zasilacz wciaz dymi."
Tech: "No tak, jakiej wersji DOSu pan uzywa?"
LUser: "MS-DOS 6.22."
Tech: "Tu jest pana problem. Ta wersja DOSu nie zawiera NOSMOKE. Prosze
skontaktowac sie z Microsoftem i poprosic o nakladke ktora bedzie
zawierala ten plik. Prosze mi powiedziec, jak sie udalo."

Godzine pozniej:

LUser: "Potrzebuje nowego zasilacza."
Tech: "Jak pan doszedl do takiego wniosku?"
LUser: "A wiec, zadzwonilem do Microsoftu i powiedzialem im o tym, co
pan mi powiedzial. Wtedy oni zaczeli zadawac pytania na temat typu
mojego zasilacza."
Tech: "I co panu powiedzieli?"
LUser: "Powiedzieli mi, ze moj zasilacz nie jest kompatybilny z
NOSMOKE"

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl