Re: synchronizacja czasu na pecetach

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 13:31:05 MET DST

Pawel Paron <pawelp_at_rodan.pl> wrote:

>Czy ktos przypadkiem nie wie, jak zrobic synchronizacje czasu w wielu
>odleglych sieciach lokalnych (win 95/nt)? Podobno sa takie systemy z
>odbiornikiem sygnalow z satelity, ale nie wiem dokladnie gdzie i czego
>szukac. Bylbym wdzieczny za pomoc.

Jest maly programik o nazwie AccuSet ($20) ktory laczy sie przez modem
z "time service". Sa numery telefonow w paru krajach europejskich
(Austria, Wlochy, Niemcy, Belgia, Holandia, Anglia). Czas polaczenia
niezbedny do ustawienia czasu jest ok. 15 sekund, wiec koszt chyba
nieduzy. W razie czego sluze informacja o programie.

A.L.

P.S. Program jest zreszta dystrybuowany jako shareware.