Re: Monitory Belinea - czy warto ?

Autor: Witold Tomaszewski (willy_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 12:10:14 MET DST

Uwazam, iz wiele osob sie ze mna zgodzi, ze sa to b.dobre monitory.
Sam uzywam takiego (15"), u kumpli stoja 2x17" i 1x14". Nikt nie narzeka.
Powiem wiecej, wszyscy za zadowoleni. :))) Elegancka zbieznosc kolorow,
super geometria, itd. W testach w roznych gazetach tez niezle wypadaja.
Ogolnie: na prawde dobre i godne zaufania. Bierz bez namyslu!

--
Greetings from WILLY !
e-mail address: willy_at_priv.onet.pl