Re: Aparat cyfrowy - HELP -

Autor: Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 23:12:35 MET DST

>Czesc!
>
>Planuje w najblizszym czasie kupic cyfrowy aparat fotograficzny
>do uzytku domowego. W zwiazku z tym prosze o porady jaki sprzet
>kupic i gdzie. Oczywiscie interesuje mnie jak najlepszy za jak
>najnizsza cene:o)

Używam zestawu do VideoKonferencji firmy Expert Color o nazwie Grandma
2000. Nie jest to dokładnie to o co Ci chodzi, nie jest to przenosne
ale może Cie zainteresuje. W zestawie jest kolorowa kamera, karta PCI
do obsługi tej kamery i mikrofon. Zdjęcia robione tą kamerą możesz
obejrzeć na mojej stronie:
http://www.ii.pw.edu.pl/~skunysz/kamera/
Pierwszy widok - (live camera) - to z "mojego okna" jest zrobione
przez Grandma 2000.
Jezeli byłbyś zainteresowany jakimiś dodatkowymi informacjami o tej
kamerze to mlaśnij na moim oknie (ino myszą nie jęzorem bo mi szybę w
pokoju obślinisz :)

Jeżeli chciałbyś ją albo taką kamerę kupić emailnij do mnie, podam Ci
wtedy szczegóły gdzie to dostać.

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl