Re: Rejestr Windows

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 13:03:05 MET DST

At 02:25 8.07.97 +0200, you wrote:
>Ostatnio miałem problemy z rejestrem spowodowane wadliwym działaniem
>jednej z aplikacji. Poprawiłem to ile się dało ale teraz bardzo często
>pojawia mi się komunikat:
>
>NETSCAPE spowodował błšd: nieprawidłowa strona w
>module KERNEL32.DLL przy 0137:bff782ae.

[ciach - mnostwo rejestrow - stary, chcialo Ci sie to przepisywac ?!?!??!]

>jeżeli ktoś spotkał się z podonym zachowaniem PC'ta lub wie w czym tkwi
>problem
>i jak go naprawić proszę o kontakt.
>--
>.. miłego dnia
>Krzysztof Talarczyk
>kif_at_friko.onet.pl

Nie wiem czy to jest na pewno tym spowodowane,
ale wedlug moich informacji:
Modul KERNEL rejestruje uzycie procesora - tak
przynajmniej pisze Monitor systemu. W zwiazku z tym
postanowilem przebadac mojego proca (mialem ten sam
problem co ty) - okazalo sie, ze mam go za slabo schlodzonego.
Sprawdz, czy np robi Ci sie tak po okreslonym czasie - to bedzie to.
Pewnosci nie ma, ale w epoce podkrecania procow moze sie
takie cus zdarzac.

______

DUANE
duane_at_polbox.com