Re: Mysha

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 12:23:51 MET DST

In article <33bb85a6.528838_at_news.nask.pl>, kruszk_at_sgh.waw.pl (RooS) wrote:
> [...]

PS/2 i standardowa mysz szeregowa maja ze soba malo wspolnego i zwykla
przejsciowka skladajaca sie z wtyczek i drucikow nie wystarczy. Logitech robi
myszy, ktore moga pracowac w obu systemach, ale sa to dwa calkowicie odrebne
tryby pracy. "Normalna" mysz PS/2 z przejsciowka pracowac nie bedzie.

Sposob komunikacji myszy PS/2 z komputerem jest podobny bardziej do
komunikacji z klawiatura (linia zegara i danych) niz szeregowej,
asynchronicznej transmisji.

Pozdrowienia, EdWin

edwart_at_tomcat.NOSPAMPLEASE.wroclaw.tpsa.pl
Uwaga! W celu otrzymania prawidlowego adresu prosze
usunac z niego NOSPAMPLEASE.