Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Wojciech Krolak (wkrolak_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 04:43:10 MET DST

Romuald Szcześniak wrote:

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
>
> A patrz Pan, chaliera, pani Sekretarka klnie w Windows95 dopiero przy
> 8mega.
> --
> pozdrowionka...
> dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl
> ( @---@ ) Sieradz
> ( (_) )
> ( ~~ )
> /////\\\\\Mialem kiedys na fabryce male niebieskie o nazwie INDY produkcji SG. Byl
tam wylacznik sieciowy, ktory po nacisnieciu ( celem wylaczenia komputra
zamykany. Dopiero po paru ( czasem dobrych minutach ) slychac bylo
"pstryk" przekaznika i calosc sie na prawde wylaczala ( ale tak, jak
telewizor sterowany pilotem ).
Pisze te kombatanckie wspomnienia, bo ponoc nowe plyty ATXowe maja
programowe sterowanie zasilaczem. Moze to prawda i ktos cos o tym wie.
Jestem zainteresowany, bo ostatnio fabryka kupila kilkanascie z NT4.0PL i
przykro patrzec, na placzace babiny, ktore nastepnego dnia po
wylaczeniu....
Wojtek