RE: AMD K5 vs. Cyrix 6x86

Autor: Mariusz Tatka (mariusz_at_tpg.krakow.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 18:10:13 MET DST

On Monday, July 07, 1997 5:28 PM, ?ukasz Bajonski
[SMTP:lbajon_at_sgh.waw.pl] wrote:
[...]
> Nie wiem ile ich jest, ale zdaje sie ?e NT na tym 6x86 nie
> postawisz
[...]
Pisalem o tym ale w innym watku wiec zacytuje sam siebie ;-)))

***Mamy w firmie 4 komputery z Cyrixami 6x86 P200+ (zegar 150Mhz,
komputery oryginalne robione przez Cyrixa, nic nie podkrecane,
prodcenta plyty nie udalo mi sie znalezc). Mamy je od ponad roku.
Chodzi na nich Win95, WinNT40 workstation i server, Linux, SQL
server, M$ Office 97, M$ Visual
Studio, X-Windows. Wszystko BARDZO intensywnie eksploatowane. Sa
szybkie (wyraznie szybsze niz Pentium 166) i niezawodne. Sa wlaczone
non-stop i nie ma z nimi problemow. ***

Zeby nie bylo watpliowsci, to nie jakis kolega mi opowiadal ale
wlasnie na nie spogladam ...

Mariusz Tatka
e-mail: mariusz_at_polished.net