DELPHI: porownywanie stringow z maskami

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 11:57:13 MET DST

hej,
sorry za cross post ale jest mi to bardzo pilnie potrzebne.
potrzebuje funkcje, ktora porowna mi nazwe pliku (ale dluga, spod win95,
z mozliwoscia wystapienia wielu kropek i innych dziwnych znakow)z maska i
zwroci true jesli pasuje. np:
compare('Program Files','*')=True
compare('aa.aa.aa','*.aa')=True
compare('aa.bb.cc','*.bb')=False
compare('buehehi','*he*')=True

itd ...

POMOCY.

aha. SWAG'a porzeszukalem, ale nie znalazlem. jesli wiesz, ze tam jest
(ja znalazlem tylko do nazw 8+3 czyli dosowych) to mailnij mi grupe plus
subject snipeta.

Dzieki bardzo :))