Re: Problemy z twardzielem: Seagatem Medalistem 2550

Autor: Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 11:30:07 MET DST

>ALe Seagate jest wrażliwy czy Fujitsu?

W Seagate sie elektronika wiec chyba raczej jest...

Ale taki numer jaki mi wykrecil Fujitsu to mi sie chyba wiecej nie
zdarzy... Podłaczaliśmy kilka dysków twardych do komputera i niesty
zabrakło kabli zasilających. Musilismy ze dwa hdd podłaczyć na innym
zalilaczu. No i po włączeniu komputra hdd Fujitsu juz nie wstał...
Nigdy wcześniej rzaden hdd takiegu numeru mi nie wykrecil, wiec chyba
jednak cos w tej wrażliwości jego musi byc...

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl
http://www.ii.pw.edu.pl/~skunysz/ - <joke> Live Kamera </joke>