Kompilatory i debuggery for OS/2: Gdzie sie podzial Grzegorz Szyszlo???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 10:32:32 MET DST

"Witold Tomaszewski" <willy_at_priv.onet.pl> wrote:
>Gdzie jestes? Czemu nie wdajesz w ta się w dyskusje? :)))))

a po co ? skoro zobaczylem ze juz za mnie odpowiedzieli :))))))))))))))
Borland C/C++ for OS/2 i IBM C for OS/2 . GNU C/C++ tez jest.
te wszystkie pakiety maja swoje debuggery.

chociaz naprawde wiele rzeczy mozna zrobic poslugujac sie jezykiem skryptow
REXX i PMREXX (jest jeszcze Object REXX). oprocz tego object, dwa pierwsze
sa dostarczane w zestawie podstawowym z systemem.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |