Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Piotr Liskiewicz (piotrekl_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 08:18:44 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl> napisal(a) w
artykule <1.5.4.16.19970705125626.1adf65b4_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Niech ktos mnie oswieci;
> co ten skrot oznacza ?
> czy VFAT to sa dlugie nazwy ?
> czy to ma jakis zwiazek z tzw FATem 32 bitowym ?
Tak, VFAT to FAT z dolozana obsluga dlugich nazw plikow. Zwiazku z FAT32
nie ma. Co wiecej FAT32 jest "standartem" samym w sobie, nie jest
rozszyfrowalny
nawet spod NT. Tylko Linux sobie radzi z tym "cudem" :)

> To znaczy mniej stabilnie czy wolniej ? Prosze o wiecej precyzji.
Wolniej, i to o rzad wielkosci. Ze stabilnoscia aplikacji 32-bitowych to
jest OK.

I wiecej niz 32 MB RAM.

> Romek
Piotrek

--
| Piotr Liskiewicz |  piotrekl_at_free.polbox.pl  |