Re: Szybkosc startu W95

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 06 Jul 1997 - 18:14:23 MET DST

> U kumpla z P100 16 MB windoza uruchamia sie
> znacznie szybciej niz u mnie (P133 32 MB)!
> Czy ma na to wplyw ilosc zainstalowanych smieci?

Zwlaszcza smieci. Nie dziw sie, ze winda startuje 5 min jak masz
zainstalowane 80MB fontow, ladne tlo (wielkosci 2MB), 115 usprawniaczy
zastepniaczy do wszystkiego, 1231 urzadzen i driverow, polowa
niepotrzebnych i zle zainstalowanych... Dla ulatwienia dodam, ze tego typu
smieci maja takze istotny (chociaz zwykle nie az taki) wplyw na ogolna
predkosc pracy na komputrze, nie tylko na czas startu...

karpio