Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sun 06 Jul 1997 - 12:19:32 MET DST

5 Jul 1997 07:04:39 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>czy wymagania pamieciowe ma takie jak 4, czy mniejsze ? czy wreszcie
>poprawili mechanizm swapowania zeby nie wystepowal tzw. efekt migotania ?

Szczerze mówiąc nie bawiłem się nią zbyt długo bo przynajmniej u mnie
ma kilka niewdzięcznych cech jak np. nie da się zmieniać wiersza w
notatniku, wordzie, "Mój komputer" się regularnie zawiesza w trybie
open. Ot beta 1. Startuje w rozsądniejszym czasie niż 40 i chodzi
odczuwalnie lepiej. Wymagania pamięciowe, ale jakie ? Deklarowane ? Po
prostu w tej samej konfiguracji sprzętowej chodzi lepiej. Ma inne
bajery użytkowe, ale akurat chodziło tylko o porównanie nt z 95.