Re: Netscape na Unixie

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 17:32:54 MET DST

3 Jul 1997 16:50:10 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> pisze:

>poniewaz na komputerze przy ktorym siedzisz musisz uruchomic Xserver
>(nie xclient tylko xserver, to nie pomylka). swego czasu widzialem w akcji
>xserver pracujacy pod .... DOS :) troche sie przytykal, bo to tylko
>jednozadaniowy dos. ale generalnie dalo sie zyc. pod winde tez
>jest mnostwo xserverow. a na unixy, xservery to jedyny support graficzny,
>choc tu jest kilka wyjatkow jak to w kazdej regule bywa :)
Nic lepiej nie wspominaj o XServerze dla DOSa. JAk to badziewie
konfigurowałem to mnie krew zalewała a i tak nie zadziałało.
Zdecydowanie bardziej polecam postawienie na jakiejś małej partycji
Linuxa lub FreeBSD z X-ami. Satysfakcja gwarantowana.
Jeśli nie masz wolnej partycji to Linux na umsdosie. Satysfakcja nieco
mniejsza z powodu małej wydolności FAT-u.
>| Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |

PS. Wiem, że ty polecałbyś jakiś X-Server pod OS/2, ale porównanie
wydajności wypada na korzyść Unixa. W końcu X-Windows to jego
,,natywne'' środowisko graficzne.

--
Tomasz Stafiński