Re: To jaki dysk?

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 17:34:32 MET DST

3 Jul 1997 23:51:00 +0200, Tomasz Cholewa <TomekCh_at_pulsar.com.pl> pisze:
>Czesc!
>Mam Fujitsu 1,2 GB ale po tym co Tomasz Stafinski napisal to chyba trzeba
>bedzie zmienic, ale na co????
>pomozcie!
Ja polecam IBM-a lub Caviara (mimo raczej mieszanych uczuć co do
niego). Ale właśnie niedawno gość mnie oświecił:
Po pierwsze co do czarnej serii jednogigówek (Caviarów oczywiście).
Po drugie, że niektóre firmy sprzedają Caviary *naprawiane* to znaczy
jakaś firma na Tajwanie kupuje je po cenie złomu, składa z dwóch jeden,
maluje, nakleja nowiusieńkie naklejki, pakuje i wysyła, a że mają
50% zawodności - no cóż. A poznać to można w jakiś sposób po numerze
serii.
Swego czasu zdaje się, że TCH uczciwie podzieliło sprzedawane Caviary
na nowe i naprawiane.

--
Tomasz Stafiński