Karta teletekstu

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 20:23:19 MET DST

Pare lat temu kupilem karte telekstu. W miedzyczasie:
- zmienilem komputer (na starym 386SX33 jeszcze grala, na 486DX4/100
juz trzeba bylo wylaczac turbo, na P120 oprogramowanie odpowiada, ze
nie ma karty...);
- kolega zniszczyl oprogramowanie instalacyjne (bylo na dyskietce
5,25" a ja juz takiego napedu nie mialem, zas MKS wykrywal w jakims
pliku *.ovl wirusa - oczywista bzdura, ale byl nerwowy);
- nie wiem, kto wyprodukowal te karte, zgubily sie juz dane.

Mam pytania:
- czy ktos zna firme DZ. Co. Lodz, telefon, adres?
- czy ktos ma (i uzywa jeszcze) karte TVT 3.12;
- czy oprocz niebezpiecznych pomyslow (mieszkam na 10 pietrze, mozna
kogos uszkodzic wyrzucajac) jest sposob na wykorzystanie tej karty
(mam tylko oprogramowanie, pod ktorym dzialala na 486DX oraz tuner)?

Adek
mailto: adek_at_kki.net.pl
az1_at_poczta.com