Re: Netscape 4.01

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 01:06:17 MET DST

Dnia Thu, 03 Jul 1997 01:29:22 +0200, Artur Stuczynski napisał(a):
>Jacek Osiecki wrote:

>(...)

>Pełna wersja (4.0 i 4.01) nie wywróciła się u mnie jeszcze ani razu.

U mnie 4.0b5 (o ile wiem, nie ma jeszcze pełnej wersji pod linuxa) też się
nie wywaliła... za to działała "dziwnie". A to bookmarks były puste/nie dało
się ich otworzyć, a to nie ładowała strony, tekst pokazywała dopiero po
ściągnięciu obrazków...

>Jeżeli nie masz zaznaczonego "auto load images", na pasku pojawia się
>dodatkowa ikona. Jak naciśniesz, to przeglądarka wczyta grafikę.

Nie zauważyłem tego... może się nie przyglądałem... no, faktycznie jest...

Ale jeśli chodzi o menu konfiguracyjne, to nadal uważam, że zrobione jest
kretyńsko. Duży krok wstecz w stosunku do 3.01.

>Kwestia upodobań i zapotrzebowania. Integracja programów w jeden pakiet
>ma również wiele zalet, np. gdy chcę sobie wrzucić jakiegoś URL-a z
>czyjejś sygnatury do moich bookmarków, to kosztuje mnie to tylko jedno
>machnięcie myszką, bez używania schowka. To tylko banalny przykładzik,
>pierwszy z brzegu...

Tylko, że żeby mieć takie wygody, musisz używać szkapy również do poczty,
newsów... a wcale nie jest w tym najlepsza...

>Wersja podstawowa pakietu zajmuje 18 MB po zainstalowaniu.

Fakt, dokładnie 18704+266 kB...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|