Re: Bylo ZX80 emulator na pc teraz Commodore64

Autor: Marcin Pasternak (zakretka_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 23:48:56 MET DST

On 3 Jul 1997 10:54:33 GMT, mkowalik_at_usk.pk.edu.pl (Marcin Kowalik)
wrote:

>Wakacje wiec giercowac trzeba.
>Czytalem buzliwa dyskusje nt ZX80 i emulatorow na pc
>
>Ja za mlodu mialem C64 i tez by mi sie jakis emulatroek przydal.
>W zwiazku z tym pytanko: gdzie mozna cos takiego zdobyc.
>Interesuja mnie tez archiwa gierek starych na C64. Podobno z tym najtrudniej.
>
>Gdyby ktos cos wiedzial to prosze o informacje...
>
>Marcin Kowalik
>mkowalik_at_itob.wil.pk.edu.pl

Poszukaj na HotBotcie "Frodo Emulator" - wywali link do strony z
ktorej mozna sciagnac Frodo - chyba najlepszy emulator C64 jaki jest
na PeCety (niestety wersja tylko dla Szklarni'95 i jest cokolwiek
wolny).
Gierki - ftp.hiof.no (jakos tak; na stronie Froda jest link).

Marcin Pasternak
zakretka_at_polbox.com