Re: Pentium MMX 233 Mhz

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 15:55:35 MET DST

> Ja nie broniłem Eltrade. Napisałeś, że tego proca dla klienta nie jest
> znana to Ci napisałem, że jednak jest. Eltrade oczywiście go nie miała
> (zresztą jak wszyscy), mieli tylko 200MHz. Był o 30% tańszy od Pentium 200
> MMX.

Coz... Dyskutowalismy o dostepnosci K6/233 w danej chwili. I fakt ze ktos
ma toto w cenniku (ja tez mam w swoim! a co! tyle ze z wyrazna gwiazdka
(oznacz - towaru nie ma w magazynie) i wykrzyknikiem (zapowiedz - znaczy
jeszcze nie sprzedawalem tego typu elementu)) nie oznacza, ze dany produkt
jest w ogole dostepny ;-)

pozdrawiam,
karpio

PS1. I tak wybralbym P200MMX bo jest z czysto technicznego punktu widzenia
lepszym procesorem.
PS2. Najatrakcyjniejsze cenowo sa imho w chwili obecnej w klasie sredniej
P166 i P166MMX Intela.