obudowy

Autor: Rychu (xrychu_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 23:16:39 MET DST

Cześć !

Szukam producenta/sprzedawcę (czy coś w tym stylu) dobrych obudów do
PeCeta. W firmie, w której pracuję dosyć często mam okazję skłądać
kompy - podzespoły na ogół wysokiej jakości - obudowy do d***.
Zasilacze padają jak muchy, a ostatnio nawet nie odpalają. Kiedyś
spotkałem się z obudowami f-my Valdar, ale hurtownik, od któtego były
one kupowane umknął.
Reasumując: czy znacie obudowy z: dobrymi zasilaczami, nieostrymi
krawędziami (te ostre mnie atakują :) ) i ogólnie jakieś takie solidne
- proszę o namiary!

pzdr.
Rychu

  Ryszard Kurek Szczecin, e-mail: xrychu_at_priv.onet.pl
  ICQ:1741033 http://free.polbox.pl/x/xrychu