Re: Ach te procesory !

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 17:23:42 MET DST

At 15:51 97-07-02 +0200, you wrote:
>Ten temat byl juz chyba poruszany. Ale nie moglem znalezc konkretnej
>odpowiedzi. Kochani, czy podkrecone P166 na 200Mhz pochodzi dlugo ?
>Czy nie pojdzie z dymem ? Probowalem podkrecac, no i ladnie sie podkreca,
>ale boje sie dlugo go tak trzymac bo nie wiem co sie moze stac :-o
>ETERNA

Jak chodzi bez problemow, nie wiesza sie, to pochodzi wystarczajaco dlugo,
ze ceny "tych novych" teraz beda wystarczajaco niskie i bedzie cie na niego
stac.

Ja mam 166 na 200 (AMD K5) i chodzi bez problemow.

pozdrowienia TCH
/__ __// ___// // / Tomasz Cholewa
  / / / /__ / _ / mailto:TomekCh_at_pulsar.com.pl
 /_/ /____//_//_/ http://www.pulsar.com.pl