Re: Netscape na Unixie

Autor: Jacek_Matusiak (st1043_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 17:08:45 MET DST

Adam Plaszczyca <trzypion_at_micros.com.pl> wrote:
: On 2 Jul 1997, Wojtek Krolik wrote:

: :Na kindze, tzn. macierzystym moim serverze :)), jest zainstalowany
: :Netsc, ALE gdy jestem zalogowany przez telnet z PC to po komendzie
: :
: :netscape
: :^^^^^^^^
: :wywala mi komunikat, iz nie moze uruchomic aplikacji w trybie
: :tekstowym :(.
: :
: :* Co za to odpowiada ??
: To, ze netscape jest TYLKO graficzna
aha..
: :
: :** Czy przez telnet da sie w ogole uruchamiac aplikacje w trybie
: : graficznym ??
: Nie
aha..
: :
: :*** Jesli tak to powiedzcie mi co trzeba zmienic w ustawieniu telnetu.
: Nic - trzeba zamiast netszkapy uzuc browsera o nazwie lynx
albo na tym PC zainstalowac sobie jakis Xterm for windows..
pozdrawiam

--
Jacek Matusiak,  Warsaw University of Technology
E-mail : st1043_at_meil.pw.edu.pl,    cyb_at_irc.pl