Re: HP 5L., Novell, WIN PROBLEM !!!!! (Jeszcze raz)

Autor: Miroslaw Cichocki (bgk_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 09:15:12 MET DST

gory wrote:

> Mam drukarke HP 5L przylaczona do stacji, drukowanie sieciowe dziala
> poprawnie jesli drukuje z DOS-a. Jesli wydruk wypuszczam z WIN311,
> pserver zaczyna przerabiac plik, robi kilka KB i staje.
>
> Stacje podlaczone do sieci pracuja w WIN311 z zainstalowana nakladka
> Novella i drajwerem drukarki typu PCL (Ciekawa sprawa ze drajwer ten
> mozna tylko raz zainstalowac z dyskietek instalacyjnych, program
> instalacyjny bowiem kasuje sobie jeden z plikow podczas pierwszej
> instalacji, przy kolejnych instalacjach trzeba go odzyskiwac). Inne
> [...]
Mam kilka takich drukarek zainstalowanych w sieci Novell i zadnych
problemow z wydrukami spod Windows 3.11. Zainstalowany driver PCL
jest dobry, problemu z kasowaniem plikow mozna uniknac zabezpieczajac
dyskietki przed zapisem (nie czepia sie tego podczas instalacji).
Nic nie piszesz na temat wesji Novell-a i programu obslugujacego zdalne
drukarki (rprinter.exe czy nprinter.exe, ktora wersja). Czy uzywasz
przerwan na porcie rownoleglym i jak dlugi jest kabel laczacy komputer
z drukarka? Ktorej wersji printserwera uzywasz? Wszystkie te szczegoly
moga miec znaczenie. Sproboj dokladnie opisac swoja konfiguracje - moze
cos wymysle.

--
Z powazaniem
Miroslaw Cichocki