Re: KAblowka i siec

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 01:35:29 MET DST

At 16:42 97-07-01 +0200, you wrote:

>Dlatego, ze:
>
>- apetyt rosnie...
>- przydaloby sie postawic cos na stale (jakis serwerek na ten
>przyklad), a wowczas szybko tracisz kontrole nad kosztami i
>przeskakujesz co tansze lacza stale. powstaje tez kwestia (poruszona
>zreszta przeze mnie) adresu stalego.

Co z adresem stalym nie tak???

>A tak przy okazji, to niespecjalnie wierze w te megabity na sekunde -
>juz wielokrotnie pisalem, ze to tylko chwyt reklamowy, przepustowosc
>magistrali nie musi byc przepustowoscia twojego kanalu (a co myslisz,
>ze tylko ty jestes chetny do transmisji? a kabel jeden).
>Darek

I tu masz racje! Oni podaja przecierz transfer miedzy Toba a soba, a dalej
to juz normalnie, czyli w polsce dzieki pewnemu monopoliscie prawie wogole!!!

Acha! Ty masz np modem, ktory sle i odbiera dane z np 115000b, a u nich
stoi taki, ktory potrafi np 2Mb albo wiecej, ograniczenia wprowadza tylko
pasmo przenoszenia kabelka.

pozdrowienia TCH
/__ __// ___// // / Tomasz Cholewa
  / / / /__ / _ / mailto:TomekCh_at_pulsar.com.pl
 /_/ /____//_//_/ http://www.pulsar.com.pl