Re: Netscape 4.01

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 00:18:44 MET DST

In article <33B7E7C4.C9760782_at_chimera.ae.krakow.pl>,
porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl says...
> Cześć,
> Zuważyłem że coraz więcej osób używa Netscape 4.01,
> co o nim myślicie, bo moim zdaniem przytrze nosa MSIE 4.0.
> Ja używam Netszkapy Professional Edition i uważam że w twj chwili
> nie ma sobie równych, a Gates znów się nieco spóznił.
> Co myślicie o tym programie?

o NC 4.01? hmm .... powiedzmy tak. ogonie jest o.k. podoba mi sie, ale
(przynajmniej u mnie ma jakies dziwne narowy. tzn. czasem jak klikne
prawym na linku i zrobie save as, to otwiera mi okienko jak do wpoisania
nazwy, ale bez jakichkolwiek napisow w srodku po czym zawiesza sprzeta,
tak, ze tylko hard reset pomaga. nie wiem co to jest. na razie uzywam nc
401 do przegladania i ie302 do sciagania z www :))

DePeSz