Re: TX97-E i overclocking ??

Autor: Marek Konderski (mkonderski_at_supermedia.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 22:55:35 MET DST

> 75 MHz - zdecydowanie tak,
> 83 MHz - na mojej nie ( proponowane kombinacje jumpów w efekcie
> dają ... 50 MHz ) na alt.comp.periphs.mainboard.asus znajdziesz
> opis ustawień ( i nie tylko ), które jak twierdzą autorzy dają 83
MHz.
ktos napisal w grupie o plytach asusa, ze na ich site jest blad w
oznaczeniu zworek do 83MHZ
prawidlowo zworki dla 83 powinny byc ustawione :
fs0: 2-3, fs1: 1-2, fs2:1-2
rano rozbieram sprzet i sprawdzam, u tego goscia dzialalo
powodzenia

Marek

ps. to czy mozna osiagnac 83MHz zalezy tez od wersji zegara na plycie