Re: Wolny dysk twardy !

Autor: Waldek (vuk_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 22:43:50 MET DST

(Windows 95) w Panelu Sterowania / System mam wykrzykniki przy: "drugi
kontroler IDE (pojedyncza kolejka fifo)", "pierwszy kontroler IDE (poj.
kolejka fifo)", "standardowy kontroler dysku twardego IDE/ESDI".
Wykrzyknika nie ma jedynie przy standardowy podwojny konroler PCI IDE. Gdy
probuje usunac ktores z urzadzen to komputer sie zawiesza. Komputer dziala
jak dawniej z ta roznica, ze dysk chodzi znacznie wolniej. Wydajnosc
systemu tez sie znaznie obnizyla, a dodatkowo w Wydajnosc pisze, ze:
"stronicowanie w trybie zgodnosci".
> [...]

Zobacz ustawienia w setupie i jeżeli nie masz podpiętego do drugiego
kontrolera (HDD CD-ROM) to ustaw na Disable Windoza już taka jest , mi to
pomogło i niezatyka się na ok. 35 s podczas startu to ustawienie jest
wskazane jeżeli masz na jednej taśmie HDD i CD-ROM .Ewentualnie odznacz ten
kontroler i nie będzie szukać czy coś tam jest podczas startu .

--
  | Waldemar Krawczyk
  | Tubądzin
  | vuk_at_invarnet.inwar.com.pl