Epson LX-300 vs w95

Autor: CoatFreaK (CoatFreaK_at_usa.net)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 22:06:44 MET DST

Witam wszystkich.

Mam drukarke Epson LX-300 wiem, ze sprzet troszke nietypowy. Mam z nim
pewien problem i zastanawiam sie czy ktos tez taki mial, a moze nawet go
rozwiazal. Otoz drukowanie na tym sprzecie wyglada dosc ciekawie (ale tylko
pod w95 *buuu*). Po wydaniu komendy drukuj (kazdy jeden program), wszystko
przebiega tak jak powinno, menadzer wydruku zaczyna pracowac i tak dalej,
ale potem zaczyna sie najdzieniejsze.
Po pewnym czasie wyskakuje komunikat o niemoznosci polaczenia z drukarka,
moze ona byc wlaczona albo wylaczona |-), zawsze to samo. Dopiero po jej
ponownym wylaczeniu i wlaczeniu drukarka zaczyna poprawnie drukowac. Po
zakonczeniu tej czynnosci i zadaniu nastepnego drukowania dzieje sie to
samo, a drukarka wyglada (i jest |-( ) martwa, nie reaguje na klawisze, ani
nawet szturchanie |-)).
Prosze o odpowiedz bo denerwuje mnie (i meczy) ciagle wlaczanie i
wylaczanie drukarki podczas drukowania kolejnego dokumentu (cale szczescie,
ze nie jest tego duzo).

Z gory serdecznie dziekuje.

Ps. Drukarka byla sprawdzana na sterownikach przeznaczonych specjalnie do
w95 do lx-300 oraz lx-800 i NIC.

--
	 ,===,	  * CoatFreaK *	from CoatFreaK World	  ,===,