CA-4300

Autor: Wojtek Mayer (borzem_at_chall.ifj.edu.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 18:06:37 MET DST

Witam.
Zwracam sie z uprzejma prosba o udzieleni mi pomocy w kwestii technicznej
dot. notebooka CALIFORNIA ACCESS CA-4300 (pentium rok prod. 1996).
Zakupilem (od osoby prywatnej) podany wyzej model komputera bez procesora.
Nie moge sobie poradzic z jego uruchomieniem. Probowalem z wieloma
procesorami i roznym ustawieniem switch'ow. Niestety bez powodzenia. Mam
dwa pytania:
1. Jakiego typu procesor nalezy umiescic na plycie (jaki zakres
czestotliwosci i jakie napiecie).
2. Jak ustawiac switch'e (prosze o dokladny opis)
Z gory dziekuje za pomoc.
Wojtek Mayer.