Re: Polskie analogie

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 14:32:58 MET DST

Dnia 1 Jul 1997 10:09:01 +0200, Tomasz Cholewa napisał(a):

>Ja tez moge (Vobis Radom):

>Przypadek 2.
>Nie wiem jakim cudem, ale kumpel kupil u nich SONY 15", i nie czytajac
>instrukcji zawiozl go do nich z reklamacja (slynne 1(lub)2 linie na jasnym
>tle) a ci zamiast poinformowac, ze to uroda TRYNITRONOW to przyjeli go do
>servisu.
>Odbierajac go dostal nie swoj monitor.

Typowy przykład "profesjonalnego" personelu Vobisu :))))

>[...]

>Ja od niedawna na liscie :), a czy ktos wieszal psy na BIG BLUE POLAND
>(czyt. OPTIMUS SA????????????)

Tak, np. ja :)

U nich miałem nieszczęście kupić pierwszy komputer. Teraz zostało mi z
niego... zaraz... A, tak. Obudowa i trzeszcząca klawiatura... :)
Ale trzeba przyznać, że doprowadzili mnie do białej gorączki.

>Czy obowiazkiem sprzedawcy nie jest w czasie naprawy dostarczyc sprzet
>zastepczy????, bo jak bylem u kolegi za zachodnia granica to jak mu sie
>monitor wykrzaczyl to dali mu zastepczy (troche mniejszy).???

Kumpel kiedyś miał problemy z obrazem, tzn. "trochę" falował :)
Opipusowie nakazali przywieźć monitor.
Po trzech tygodniach dostał go z powrotem z informacją że jest ok i musi
przynieść sam komputer... :)

Jak mu się ostatnio monitor spalił (ot, takie: "bzzzzzz... pstryk. ŁUP!" i
sporo dymu :), to się zlitowali i dali mu 14-calowy VGA Mono... ale
przynajmniej coś dali... Pewnie dlatego, że to była już 4. czy 5. jego
wizyta z tym monitorem.

>ps.
>A moze by tak jakas strone na temat "dobrych" firm komputerowych zrobic????

Ja bym na początku wrzucił firmy, które sprzedają sprzęt na krakowskiej
giełdzie komputerowej. Z bardzo nielicznymi wyjątkami mogą służyć za
przykład takim Opipusom, czy Vobisom...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|