Re: AMD K5 vs. Cyrix 6x86

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 09:48:46 MET DST

At 12:17 97-06-30 +0200, you wrote:
>Znowu poruszam ten temat, ale zdecydowalem sie na nowy procesor a napewno
>nie bedzie to intel. Mam wiec pytanie jaki procesor bylby lepszy AMD K5 166
>czy Cyrix 6x86 P150+ (ewentualnie P166+). Chcialbym uzyskac mozliwie
>normalna odpowiedz w czym jaki procesor jest lepszy, a nie ze obydwa sa do
>chrzanu.
>Marek

Najlepiej kup plyte dual pentium i obsadz ja jednoczesnie Cyrix'em i AMD. :)

A tak na powaznie, jezeli uzywasz programow clipperowskich, to z AMD beda
klopoty.
Osobiœcie przez rok mialem w maszynie Cyrix P166+. Sadze, ze jest to bardzo
przyzwoity
procesor do pracy w Windzie. Oczywiœcie bez gier, CADow, etc. Niestety, jak
wiekszosc
Cyrixow wydziela podczas pracy troche ciepla. Ale moze palisz papierosy,
wtedy odpadnie
problem zapalniczki. :)

Krzycho