Re: Upgrade biosa

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 22:10:55 MET DST

At 20:20 97-06-30 +0200, you wrote:

> Płyta firmy Gigabayte, bios Award.

czytalem gdzies, ze Award bios podobno (nie probowalem) posiada Boot costam,
znaczy ze po nieudanym updacie mozna wystartowac komputer bez dzialajacej
karty grafiki, trzeba na innym PC przygotowac dyskietke z golym systemem, a
w autoexec'u wpisac polecenie uruchamiajace awflash'a odtwarzajacego stary
bios (a tak apropos to czy zachowales go???), jak bedzie trzeba to poszukam
i podesle mailem to co potrzeba. :)

a moglbys dokladniej model plyty bo bios to zapewne 4.51 ???

pozdrowienia TCH
/__ __// ___// // / Tomasz Cholewa
  / / / /__ / _ / mailto:TomekCh_at_pulsar.com.pl
 /_/ /____//_//_/ http://www.pulsar.com.pl