Pytanie o Novell 4.1

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 21:56:19 MET DST

Czesc.
Mam problem z drukowaniem w Novell Netware 4.1.

1)

Mam zainstalowany serwer drukarkowy.
Drukarka przylaczona do niego zmienia w czasie druku swoja predkosc.
Tak jakby gdzies bylo ustawienie ilosc znakow na sekunde
 (badz inna jednostke czasu do wydruku.)
Jezeli wiecie w czym jest problem to prosze o odpowiedz.

2)
W jaki sposob mozna w Novell Netware 4.1 zakazac wysylania dodatkowej
strony
po zakonczeniu wydruku.
Po kazdym wydruku serwer wysuwa mi pusta kartke
 (mam ustawiony parametr nb - no banner)

Prosze o odpowiedzi na moj prywatny mail

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl