Wadliwa plyta glowna.

Autor: Michal Macierzynski (mima_at_polbox.com)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 15:02:14 MET DST

Mam pytanie.
Dostalem nie tak dawno plyte CD oxwordzka encyklopedie swiata. Niestety,
jako jedyna plytka w moim inwentarzu nie dziala. Mam P120 (intel) z plyta
VX. CD Rom Samsung 8x, karte muzyczna SB16.
Wada objawia sie tym, ze Cd-Rom "miele" plytka i nic sie nie dzieje. Przez
ta plytke wymienilem juz i CD Rom i karte muzyczna. Co najciekawsze, na
innych komputerach plyta ta dziala, zarowno na 2X i 10X CD-Romach.
Podejrzewam, ze cos jest z plyta glowna (jednak innych objawow nie ma).
Moze tylko to, ze w starym SB Pro trzeba bylo wylaczyc Casch na plycie,
zeby nie psuly sie wavy. Teraz z nowa karta dziala wszystko ok.
Mam jeszcze sprzet na gwarancji, task wiec moge jeszcze oddac, tylko nie
zabardzo wiem co powiedziec, zeby mnie nie zbyli - a jedna plytka, mozna
sie obyc (wlasnie dlatego na razie nie ide). Co moze byc powodem takiego
dzialania? Licze na pomoc.
Pozdrowienia dla wszystkich i udanych wakacji :)

P.S. Bios z wrzesnia ubieglego roku.

Michal Macierzynski

* Michal Macierzynski *
* mail: mima_at_polbox.com *