Re: Poszukiwany program typu Resource Workshop

Autor: Wojtek Kaniewski (wojtekka_at_logonet.com.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 09:57:53 MET DST

> Jest taki pakiet do Delphi 2.0 nazywa się Triplex (chyba nie musisz mieć
> Delphi ale nie jestem pewien). Tam jest _Resource editor 32_ . Znajdziesz
> go na Chip-CD #12/96. Jeżeli nie będziesz mógł tego znaleźć napisz do
mnie
> to ci podeślę mailem lub coś w tym stylu.

delphi nie mam, ale zainstalowalem. uruchamiam _resource editor_ i
wyskakuje blad "untrapped exception" : "error reading Dtime.EditMask:
'19-9' is not a valid integer value". bez delphi triplex powinnien chodzic,
bo przy instalacji zaznaczylem biblioteki dla trybu "standalone".
to co mam zrobic, zeby zadzialal? tylko res. edit. nie chodzi - reszta
dziala poprawnie.
__
wojtek kaniewski (wojtekka_at_logonet.com.pl)