Re: cichy wiatraczek na 486

Autor: Rychu (xrychu_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 23:19:58 MET DST

On Fri, 27 Jun 1997 19:21:26 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>Zniku, ale one sa do ATX-ow albo 'prawdziwkow', gdzie wiatraczek
>w zasilaczu wymusza odpowiedni obieg powietrza takze wokol radiatora
>na procesorze. Balbym sie cos takiego wstawiac do zwyklego
>skladaka.

A widzieliście co Compaq wkłada do swoich kompów (np.prolinea 2000 -
dokładnie nie pamiętam) - WIELKI radiator o powierzchni 4x większej
niż proc - i to nie są żadne ATXy a działa! (BTW to jedyne co mi się w
tym Compaq podobało)
Niestety takich wielkich radiatorów nie widziałem w sprzedaży :(

pozdrawiam
        Rychu

 Ryszard Kurek
 Szczecin, e-mail: xrychu_at_priv.onet.pl ICQ:1741033 http://free.polbox.pl/x/xrychu