Pyt: Konfiguracja modemu Zoom Comstar

Autor: Żydak Przemysław (zprzemek_at_polbox.com)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 22:27:35 MET DST

Witam

Kupilem sobie ostatnio modem Zoom Comstar 33,6. Udalo mi sie go
zainstalowacc bez prblemu pod Windowsem 95 i wszystko dziala OK. Chcialem
poprobowac jak dziala modem w takich programach jak emulacja terminala w
Nortonie oraz w grach. Problem jest taki, ze nie wiem jak ustawic parametry
modemu.
Ogolnie o modemach to nie wiem wiele i dlatego prosze o pomoc. Jak ustawic
terminal w Nortonie oraz w grach takich jak Duke, Doom, NFS czy inne?
Interesuje mnie glownie to skad wziasc te wszystkie Dial Prefix itd. Jezeli
ktos moglby mi to wytlumaczyc lub polecic jakas solidna ale nie zbyt
skomplikowana lekture to byl bym wdzieczny.
I jeszcze jedno. W Win95 modem jest pod Com3 i wszystko tam dziala. Ale jak
uruchomie go w Dosie to Com 3 nie ma. I co wtedy? Przeciez gry dzialaja
lepiej pod Dosem nie Windowsem 95! (nie wszystkie, chyba)

Dziekuje za odpowiedz....

         Przemek "Zizi"
             zprzemek_at_polbox.com