Re: KAblowka i siec

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 22:31:01 MET DST

On 28 Jun 1997 23:14:50 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
>To przeklęte TPSA potrafi człowieka do szału doprowadzić... Wczoraj dostałem
>pisemko, że sk*syny postanowiły mi zupełnie zmienić numer telefonu... Stary
>telefon prawie od razu (1 miesiąc) będzie komuś tam przydzielony...
>Mam zamiar palantów pozwać do sądu... zobaczymy co z tego wyjdzie...

Ciesz sie. Bedziesz mial gdzie zadwonic i poprosic zeby podawano Twoj
nowy numer.

I nie mow od razu ze to sk****, bo pewnie byles przylaczony drutami do
odleglej centrali, teraz otwarli duga blizej i trzeba ludzi
przelaczyc. No - nie trzeba, mozna zostawic takie odlegle polaczenia,
ulice rozkopac, nowe druty klasc, ludziom zostawic te dlugie kable,
niech narzekaja na jakosc...

J.