Problem z HD Maverickiem 540

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 18:25:11 MET DST

Eeeeee
Wieeeem pare dni temu zachwalałem ... (ale zapeszyłem i traaach)
Dzieje się coś dziwnego z moim twardzielem. Przeinstalowałem
ostatnio cały system, bo kupiłem sobie pamięć. Chciałem sobie
zinstalować NT 4.0 i tak zrobiłem. Odpaliłem no i gały na
wierzch - nic do jasnej ciasnej nie potrafiłem ustawić - nawet
zmienić sterowników do karty graficznej nie mówiąc o dodaniu
nowego sprzętu (ktoś powie że nie na teamat - chwila). Logowałem
się jako administrator. W każdym razie odpaliłem jakiś program -
chyba scan disk - albo coś podobnego - już dobrze nie pamiętam i
spytał się mnie czy ma coś tam zaznaczyć itp na partrycji
twardzziela ja przytaknołem mu bo jak na pisał nie potrafi z
nimi współpracować.
Po kilku godzinach mordęgi z NT odpaliłem go z dosa --> NC -->
F8 i było po kłopocie (po NT). Zainstalowałem spowrotem OSR2 'a.
wlazłem na Mavericka i zaczełem instalowanie mojego ukochanego
softu który godzinami sciągałem z cholernego Internetu. Cały
dysk (540 MB) był przeznaczony na programy z Donwloadu i na moje
prace (uwierzcie było tego baaardzo dużo). Wszystko prawie
pakowałem WinZip'em 6.2 . Zaczołem rozpakowywać ... i co widzę -
błędy w zipach !!!. Połowa plików które miały powyrzej 1 MB
padła!!! (i niektóre mniejsze).

Co to jest za cholera??

Dobra teraz o sprzęcie:
 Mam płytę Soyo HX, 2 HD - 1 Seagate 21XX (jakiś tam medalist)
utawiony jako master (1) póżniej CD-ROM Philips x10 (2)- slave
i na końcu (3) Medalist 540 (też jako master) - kapujecie ?? nie
wiem jak to wytłumaczyć!

Bardzo proszę o pomoc!!!

--
Michał Piotrkowicz