Re: Ethernet na skretce i karta z wy BNC

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.com.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 12:46:44 MET DST

On 28 Jun 1997, Jacek Osiecki wrote:
:Co do tej skrętki: pamiętam, jak kiedyś usłyszałem, że to takie "dobre,
:tanie rozwiązanie"... Nie wiem, ile to kosztuje, ale takie BNC przy niskich
:kosztach jest duuużo przyjemniejsze w użyciu (rozbudowa, nowe końcówki
:itp)...
Tylko ma rowniez wady - do podlaczenia jednej koncowki (do dolozenia
konkretniej) musisz cala siec wylaczyc, a rozpiecie dowolnej wtyczki
kladzie wszystko.....
Ale oprocz tego faktycznie niezle chodzi.
Przy okazji polecam
<REKLAMA>
Wtyczki i trojniki produkcji UNICON (dawna unitra). Nie blyszcza sie i
trzeba lutowac, ale za to sa NIEZNISZCZALNE i srebrzone (a nie
chromowane). I trzymaja sie mocno :-)))) (szczegolnie katowe)
</REKLAMA>

    /_ _______ Adam Plaszczyca (48 12) 493572
  ___/ /_ ___ os. Zloty Wiek 27/7, 31-617 Krakow
 _______/ /_ trzypion_at_micros.com.pl | _555_at_irc.pl
___________/ http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/