Re: Jak wydrukowac fotografie na HP690 ???

Autor: Borsuk (mtkraw_at_it.com.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 17:00:04 MET DST

Michał Bruski wrote:

> Mam problem z uzyskaniem na HP 690 wydruku o jakosci zdjecia
> fotograficznego
>
> . Mam Photo Cartridge i Photo Paper, ustawiam przy wydruku uzycie
> papieru
> fograficznego itd. Wszystko jest cacy tylko jakosc wydruku odbiega o
> hektar
> od jakosci fotografii. Wiec jak to do cholery jest ? Mozna uzyskac na
> HP
> 690 jakosc fotografii czy tez jest to kolejny kit HP ?
>
> -- Gelerth --
>
> Michal Bruski
> E-mail: mbruski_at_kaszub.top.pl

Szuflencja
Niestety to kolejny kit HP.Jeszcze nie widzialem zeby komus wyszlo takie
zdjecie cacy.
Mozliwie wychodza tylko kolorowe kreski (grafika).
Nie mozna dac sie zwariowac, w koncu to tylko drukarka atramentowa...
Szacuneczek
Borsuk

    Maciej T. Krawczynski

    mtkraw_at_it.com.pl; mtkraw_at_polbox.com

    photog_at_polbox.com

   Trudnosciami zajmujemy sie od reki,
   rzeczy niemozliwe zajmuja nam troche wiecej czasu