Re: Dysk+"szuflada z dyskiem" !!!

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 16:55:38 MET DST

Dnia 27 Jun 97 Wojciech Nowakowski napisał(a) co następuje:

> [...]
[...]

> Zgadza sie. Ale ten wymienny dysk pelni w innym komputerze (u mnie w
> pracy) role glownego dysku c: Musi wiec miec partycje primary. Czy tak?

Wobec tego podłącz go do drugiego kanału EIDE. Tam partycje są nazywane po
kolei i PO partycjach dysków z pierwszego kanału.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html