Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Bizon (bizontm_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 11:02:33 MET DST

On Thu, 26 Jun 1997 19:53:57 GMT, zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl (Marcin
Piaskowski) wrote:

>Hej!
>
>Jaki modem polecacie wewnetrzny czy zewnetrzny ?
>Czy sa roznice w jakosci ?
>Cos nie mam zaufania do wewnetrznych...
>moze ktos rozwieje moje obawy... bo chyba wewnetrzne sa nieco
>tansze...
>
>Jakies doswiadczenia ?

Czesc!!
 Od soboty jestem szczesliwym posiadaczem modemu, oczywiscie wew.
Zalety :
1 nie zajmuje miejsca na biurku.
2 nie wymaga kabla sygnalowego ani dodatkowego gniazdka zasilajacego
3 ma wlasny-wbudowany-port szeregowy i dzieki temu jest niezalezny od
UARTu
4 CENA
Wady :
1 trudniejsza instalacja niz zew.
2 moze wymagac zmian w parametrach sprzetowych komputera.
Jesli masz UART 8250 to nie kupuj zew.!!! Bo bedziesz mogl pracowac
tylko z predkoscia 28.8, gdyz ten UART nie ma buforowania
Ja polecam wew. Tylko jak kupisz modem to pamietej zeby wylaczyc port
COMM2 na plycie lub w Setupie.
        Zegnam.