Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Janusz W. (januszw_at_olo.sprint.com.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 04:35:40 MET DST

Z czego sa te druty po ktorych sie laczysz. Podejscie 10 razy ??? Ciekaw
jestem
- skoro tak zachowuja sie modemy homologowane - to te bez homologacji
chyba
wylaczaja prad w calej dzielnicy, odcinaja doplyw wody, zrywaja asfalt,
itd. Horror.
I to ma byc "cos_tam.cos_tam.de". A my narzekamy na ... wiadomo co.
Nie u mnie nic nie blokuje. Pozdrawiam - Janusz
Piotr Manturzyk napisał(a) w artykule <33B4591E.23C0F521_at_chemie.uni-halle.d

e>...