Re: Obsluga kilku skrzynek e-mail

Autor: Marius T. (marius.tomaschewski_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 23:21:05 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Spokojnie ci zawiesze w 5 minut komputer z Linuxem...

A to ciekawe... jako normalny user?!

Mielismy tu przed tygodniem taki przypadek: W mojej firmie wypadla
linia do internetu (na dwa dni), wiec robilem "bounce" paru mailing
list (linux-kernel,...). Poniewaz w niektorych mailach bylo cc zpowrotem
na liste, a moja konfiguracja to byl taki 5-cio minutowy hack, zostaly
robione kopie, ktore wracaly na liste.

Kumple mieli u mnie konto (user) i probowali jakos to zatrzymac.
Niestety bez praw root nie udalo im sie nic zknocic.
Zawalili mi caly swap, temp, pamiec poprzez nieustannie (cron)
puszczenie programu kroty pobieral pamiec naokraglo,...

Udalo im sie nawet zatrzymac sendmail ;-) Mowil, ze nie moze nic robic,
bo za duzo sie dzieje i pamieci nie ma, ale cala reszta chodzila bez
zarzutu.
Tylko co jakis czas wywalal sie jakis program, bo nie dostal pamieci...

Kernela to nie ruszalo - chodzil stabilnie - routing tez!

Poniewaz ten sendmail, ktory robil te kopie chodzil na innym komputerze,
nie dostali zadnej email, ale lista dostawala dalej te kopie :-))

Marius.

--
|  "[...] denke niemals an die Zukunft.    |