Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 02:36:47 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> wrote:
>: >Tak. Genius, z chipem ESS costam. nie ma wavetable,
>: >ale jest tania jak barszcz bo kosztuje 99zl. dzwiek 16bitow.
>: >zgodna z SB. lecz dopiero drivery ja przelaczaja w tryb zgodnosci.
>
>: Za nic nie kupuj takich kart!
>: Chyba, że chcesz się z nimi użerać aż do ich padnięcia/poszarpania Twoich
>: nerwów...
>
>A co w niej nie dziala? Oczywiscie - jakosc ma toto zadna,
>ale cos gra i kosztuje 99zl :-)

Wiekszosc z nich jest typu, jak to mowi Karpio, 'wloz i poruszaj' :-)
albo wymaga inicjalizacji przez program DOSowy. Pod DOS, G95, OS/2 nie
ma problemu (do OSa sa drivery), ale z czym innym...
Mam podobne ustrojstwo, jakies tam odglosy z siebie wydaje, ale np. o
odtwarzaniu CD audio nawet nie mysle :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl