Re: Astech x4

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 01:03:57 MET DST

> Aztechy x4 nale=BFa=B3y do najlepszych IDE czterokrotnych...

> Pozdrawiam,
> --=20
Ja posiadam NEC 273 x4 , jezeli chodzi o korekcje bledow to czyta prawie
wszystko.Natomiast jesli o formaty , to kilkakrotnie zmienialem
sterowniki.Teraz dzialam na driver'e od zmieniacza 4x4 i cd jest w stanie
przeczytac wszystko nawet "Songs of Distant Earth" Oldfielda.A czyscilem go
tylko raz..

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p